Proste i tanie gadżety reklamowe dla każdego – poradnik


gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe z logo firmy nie tracą na popularności. Przeciwnie – ze świecą można szukać firm, zwłaszcza dużych i średnich, które nie posiadają zawsze takich gadżetów na stanie. Zazwyczaj firmy lubią zaopatrywać się w niewielką ilość drogich gadżetów reklamowych (przeznaczonych dla bardzo ważnych klientów), pewną pulę gadżetów ze średniej półki cenowej i sporą ilość gadżetów tanich, które można rozdawać bardzo szerokim grupom (potencjalnym klientom, nawet małym, osobom odwiedzającym stanowisko firmy na targach branżowych i nie tylko).

W tym artykule chcielibyśmy zająć się tą ostatnią grupą, a mianowicie gadżetami tanimi. Już za kilkadziesiąt groszy lub kilka złotych od sztuki da się obecnie kupić wysokiej jakości, estetyczny gadżet, który może wywołać dobre wrażenie na odbiorcy i rzeczywiście być dla niego użyteczny. Kilka przykładów produktów z tej grupy zamieściliśmy poniżej. Zapraszamy!

Breloki z logo firmy

Jeśli chodzi o tanie i uniwersalne gadżety reklamowe, nie sposób nie wspomnieć o brelokach. Sprawdzą się one niemal u każdego – można przyczepić je do torebki, plecaka czy portfela. Wbrew pozorom nie musi to być wcale gadżet nieciekawy. Obecnie bez problemu można zamówić breloki w różnych, w tym niektórych bardzo niestandardowych kształtach.

Oznacza to, że firma odzieżowa może na przykład zamówić brelok w kształcie koszulki (oczywiście z logiem swojej firmy), a firma dostawcza brelok w kształcie pojazdu dostawczego. Opcji jest wiele, a taki bardziej spersonalizowany i nietypowy brelok z pewnością spodoba się osobie obdarowywanej bardziej niż zwykły brelok prostokątny czy owalny.

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe to gadżet, na zakup którego decyduje się sporo firm – często w bardzo dużej ilości. Wynika to z faktu, że chociaż nie jest to najbardziej oryginalny pomysł, to wciąż jest on skuteczny. Ludzie mają tendencję do gubienia długopisów, co oznacza, że nowy zawsze się przyda i jest spore prawdopodobieństwo, że taki długopis reklamowy rzeczywiście będzie przez klienta używany.

Oznacza to, że będzie on często oglądał logo naszej firmy i coraz lepiej będzie on kojarzył jej nazwę, a przecież właśnie o to chodzi w tego typu tanich gadżetach reklamowych. Służą one oczywiście również do budowy zaufania i lojalności u klientów, ale, w przypadku gadżetów budżetowych, często ich główną rolą jest rozszerzanie świadomości marki. Z tego względu są one rozdawane znacznie chętniej niż gadżety droższe, które są z reguły zarezerwowane dla znacznie węższej grupy odbiorców, ponieważ generują większe koszty, a ich ilość jest bardziej ograniczona.

Have any Question or Comment?

Dodaj komentarz